FAQ
Wat doe ik bij twijfel over de maat?
Onze maten komen niet altijd overeen met de standaardmaten. Daarom voegen we persoonlijk de nodige informatie over de maten toe. Valt een bepaald kledingstuk wat kleiner of ruimer uit, dan melden we dat in de productomschrijving. Als je dan toch nog twijfelt, mag je altijd een mailtje sturen naar onze klantenservice, [email protected] . Dan krijg je van ons snel gepast advies en kan je met een gerust hart bestellen.
 
Wat is TU?
TU staat voor Taille Unique, dat wil zeggen dat er geen matenbalk is voor dat kledingstuk. Er is slechts 1 maat voor iedereen. Meestal tailleert dit kledingstuk ruim.
 
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, je kan je bestelling annuleren op voorwaarde dat ze nog niet verstuurd is. Heb je al betaald? Dan storten we je het volledige bedrag zo snel mogelijk terug.
 
Hoe kan ik betalen?
Betalingen kunnen gebeuren via iDEAL, Bancontact, KBC-betaalknop, Belfius-betaalknop, ING Homepay en overschrijving.
 
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wanneer wij uw betaling ontvangen hebben, wordt uw pakket verzonden en zal het binnen 2 à 5 werkdagen bij u geleverd worden.
 
Kan ik de kleding ruilen?
Neen, dat is helaas niet mogelijk. Je kan je kledingstuk retourneren en dan een nieuwe bestelling plaatsen.
 
Kan ik een kledingstuk retourneren als ik niet tevreden ben?
Geen probleem! Ben je niet 100% tevreden, dan kan je binnen de 14 dagen na aflevering op het bezorgadres één (of meerdere) artikel(en) terugsturen. Enkele voorwaarden voor retourneren:

 

  • Retourformulier: stuur altijd je ingevulde formulier mee.
  • Periode: stuur je retourzending binnen de 14 dagen na aflevering op het bezorgadres terug.
  • Artikelkaartje: wij aanvaarden alleen artikelen in originele staat, met bijbehorend artikelkaartje. Uiteraard is het passen van de kleding wel toegestaan.
  • Verpakking: let erop dat je het artikel/de artikels netjes verpakt om beschadiging tijdens het transport te vermijden.
  • Kosten: retourneren via Bpost kost €5,70 Tip: gebruik gerust onze Boetiek Maro verpakking om te retourneren. Zo bespaar je niet alleen geld maar denk je ook aan het millieu. Het is niet nodig om de bestelling aangetekend terug te sturen, hierdoor bespaar je onnodige kosten.
 
Ik heb een verkeerd of beschadigd artikel geleverd gekregen.
Dat vinden we uiteraard zeer vervelend. Onze excuses daarvoor. Mail onze klantenservice of stuur een privébericht via facebook en we kijken meteen hoe we de vergissing kunnen rechtzetten.
 
Hebben jullie ook cadeaubonnen?
Ja hoor, ideaal om iemand mee te verrassen en haar zelf haar favoriete spulletjes te laten kiezen. Bestellen kan via mail of een privébericht op Facebook. Cadeaubonnen kunnen enkel in de winkel gebruikt worden en niet op de webshop.